ÁSZF

Általános Szerződési Feltételek JátékVilág Bolt Webshop

 

1. Szolgáltató adatai

Cégnév: Répási Erika Dalma E.V /  JátékVilág Bolt

Székhely: 1081.Budapest,Kun utca 4.

Adószám: 91157180-1-42

Kapcsolattartó e-mail: info@jatekvilagbolt.hu

Telefonszám : +36 30 657 2329

 Tárhelyszolgáltató adatai:
1.4. Szállító cég adatai:
  • Cégnév: FoxPost Zrt.
  • Cím: 3300 Eger, Pacsirta utca 35/A.
  • Cégjegyzékszám: 10-10-020309
  • Adószám: 25034644-2-10
  • E-mail: info@foxpost.hu
  • Weboldal: www.foxpost.hu
  • Cégnév: GLS General Logistic Systems Hungary Kft.
  • Cím: 2351 Alsónémedi, GLS Európa u. 2.
  • Cégjegyzékszám: 13-09-111755
  • Adószám: 12369410-2-44
  • E-mail: info@gls-hungary.com
  • Weboldal: www.gls-group.eu
1.5. Bankkártyás fizetési partnerünk:
  • Cégnév: Barion Payment Zrt.
  • Cím: 1117 Budapest, Infopark sétány 1.
  • Cégjegyzékszám: 01-10-048552
  • Adószám: 22776082-2-13
  • Közösségi adószám: HU11138154
  • Licencazonosító: H-EN-I-1064/2013
  • Intézményazonosító: 25353192
  • Adatkezelési regisztrációs szám: NAIH-73794/2014
  • Telefon: +36-1 / 464-7099
  • Weboldal: www.barion.com

Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013."

1.6. Számlázással kapcsolatos partnerünk:
  • Cégnév: KBOSS.hu Kft.
  • Cím: 1031 Budapest, Záhony utca 7.
  • Cégjegyzékszám: 01-09-303201
  • Adószám: 13421739-2-41
  • E-mail: info@szamlazz.hu
  • Weboldal: www.szamlazz.hu
 

2. Alapfogalmak Vásárló/Fogyasztó: Az a természetes vagy jogi személy, aki a Webáruházban vásárol.

Szolgáltató/Eladó: A JátékVilág Bolt, aki a termékeket kínálja és értékesíti.

Webáruház: A jatekvilagbolt.hu domain alatt elérhető internetes áruház.

 

3. A szerződés tárgya A jelen ÁSZF a JátékVilág Bolt által nyújtott termékek (játékok, kiegészítők) interneten történő megvásárlására vonatkozik.

 

4. Megrendelés menete 1. A vásárló kiválasztja a kívánt terméket. 2. Kosárba helyezés után megadja a szükséges adatokat (szállítási, számlázási adatok). 3. Választ a fizetési és szállítási módok közül. 4. A „Megrendelés elküldése” gombra kattintva leadja rendelését. 5. A rendszer automatikus visszaigazolást küld e-mailben.

5. Fizetési módok

Bankkártyás fizetés Barion

• Előre utalás

6. Szállítás 

• Futárszolgálat (pl. GLS, Foxpost)

• Átvétel csomagautomatában

• Szállítási díjak és idők: a Webáruház „Szállítási információk” menüpontjában találhatók.

7. Elállási jog A fogyasztónak a termék átvételétől számított 14 napon belül indoklás nélküli elállási joga van. Az elállási szándékot e-mailben szükséges jelezni. Az elállás részletes feltételei és a visszaküldés menete megtalálhatók a „Visszaküldés” menüpontban.

8. Szavatosság, garancia A termékekre a vonatkozó jogszabályoknak megfelelő szavatosság és esetleges gyártói garancia érvényes. Hibás teljesítés esetén a vásárló kérheti a javítást, cserét vagy elállhat a vásárlástól.

9. Adatkezelés A Webáruház a vásárlók személyes adatait a vonatkozó GDPR szabályozásoknak megfelelően kezeli. Részletek: [Adatkezelési tájékoztató linkje]

10. Panaszkezelés Panasz esetén a vásárló az alábbi elérhetőségeken keresheti fel a Szolgáltatót: E-mail: info@jatekvilagbolt.hu Telefonszám: +36 306572329 Amennyiben a panasz nem rendezhető közösen, a vásárló békéltető testülethez vagy fogyasztóvédelmi hatósághoz fordulhat.

• Szállítási díjak és opciók a „Szállítási információk” oldalon érhetők el.

• A megrendelések feldolgozása és átadása a futárszolgálatnak a visszaigazolást követő 1 munkanapon belül történik.

 Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben a fennálló fogyasztói jogvita a velünk való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek nyitottak Vásárló számára:

  • panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál
  • békéltető testület eljárásának kezdeményezése
  • bírósági eljárás kezdeményezése

Miután a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság 2016. december 31. napjával jogutódlással megszűnt, 2017. január 1-től panaszaikkal elsősorban a területileg illetékes járási hivatalokhoz fordulhatnak a Vásárlók. A járási hivatalok elérhetőségét IDE KATTINTVA tekinthetjük meg.

8.1.1. Békéltető testület

A békéltető testület a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő független testület. A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. Feladata továbbá, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testületek elérhetőségét IDE KATTINTVA találjuk meg.

A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.

Tájékoztatásul közöljük, hogy a békéltető testületi eljárás megindításának feltétele, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését.

A békéltető testületre és bíróságra vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

A békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli cégünket, ennek keretében kötelesek vagyunk a válasziratot megküldeni a békéltető testület számára.

8.1.1.1. A békéltető testületi eljárás megindítása

Az eljárásra elsősorban a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület illetékes. Felhívjuk a figyelmet, hogy a békéltető testületi eljárás megindításának feltétele, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. A békéltető testület eljárása tehát a fogyasztó kérelmére indul.

A kérelmet a békéltető testület elnökéhez kell írásban benyújtani. A kérelemnek tartalmaznia kell

  • a fogyasztó nevét, lakóhelyét vagy tartózkodási helyét
  • a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás nevét, székhelyét vagy érintett telephelyét
  • – ha a fogyasztó az illetékességet az Fgytv. 20. § (3) bekezdésére kívánja alapítani – a 20. § (1) és (2) bekezdése szerint illetékes békéltető testület helyett kérelmezett testület megjelölését
  • a fogyasztó álláspontjának rövid leírását, az azt alátámasztó tényeket és azok bizonyítékait
  • a fogyasztó nyilatkozatát a 27. §-ban előírt feltétel teljesítéséről
  • a fogyasztó nyilatkozatát arra nézve, hogy az ügyben más békéltető testület eljárását nem kezdeményezte, közvetítői eljárás nem indult, keresetlevél beadására, illetve fizetési meghagyás kibocsátása iránti kérelem előterjesztésére nem került sor
  • a testület döntésére irányuló indítványt
  • a fogyasztó aláírását

A kérelemhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát (kivonatát), amelynek tartalmára a fogyasztó bizonyítékként hivatkozik, így különösen a vállalkozás írásbeli nyilatkozatát a panasz elutasításáról, ennek hiányában a fogyasztó rendelkezésére álló egyéb írásos bizonyítékot a 27. §-ban előírt egyeztetés megkísérléséről.

Ha a fogyasztó meghatalmazott útján jár el, a kérelemhez csatolni kell a meghatalmazást.

A cég székhelye szerint illetékes, Vas megyei békéltető testület adatai:

8.1.2. Bírósági eljárás

A Vásárló jogosult a követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a polgári perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.

A cég székhelye szerint illetékes bíróság adatai:

Online adásvételi szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén a fogyasztók az online vásárláshoz kapcsolódó, határon átnyúló jogvitáikat elektronikusan rendezni tudják a következő linken elérhető online platformon keresztül beadott elektronikus panasz útján.

Ehhez nem kell mást tenni, minthogy a fenti linken elérhető online platformon a fogyasztó beregisztrál, kitölt egy kérelmet hiánytalanul, majd elektronikusan beküldi a Békéltető Testület részére a platformon keresztül. Így a fogyasztók, a távolságok ellenére egyszerűen tudják érvényesíteni jogaikat.